Bezpieczne zakupy w InterneciePoprzedni Artykuł
Czego unikać przy optymalizacji strony?Następny Artykuł
Najnowsze
  • Google to nie tylko wyszukiwarkaGoogle od swojego powstawia w 1998 roku dokonało wielu przemian, nie tylko w dziedzinie informatyki i nowych technologii, ale także w świadomości ludzi i postrzegania otoczenia. Już od wielu lat [...]
  • Google Project AraCzy słyszeliście już o innowacyjnym projekcie od Google o nazwie ARA? Jeśli nie - przeczytajcie koniecznie nasz najnowszy artykuł w tym temacie. Projekt Ara to najnowszy projekt od Google. Pierwszy model [...]
  • Już niebawem nowy iPhoneTym razem nowy artykuł z trochę innej bajki - będzie bowiem o premierze najnowszego iPhone 6s oraz nowego systemu operacyjnego Apple iOS 9.Już niebawem Apple zaprezentuje nam najnowszy system operacyjny [...]

Portal poświęcony skutecznej promocji Twojego serwisu internetowego, marki, firmy w Internecie

Jak rozkręcić firmowy profil na LinkedIn?

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Jak rozkręcić firmowy profil na LinkedIn?

Skoro czytasz ten tekst, to już wiesz, że Twoja firma potrzebuje profilu na LinkedIn lub dopiero dojrzewasz do decyzji o założeniu konta i chcesz się upewnić, że zmierzasz we właściwym kierunku. Samo jego założenie i wypełnienie wymaganych pól, to wciąż trochę za mało, aby LinkedIn przysłużył się Twojemu biznesowi. Potrzebujesz strategii, przemyślanej i zaplanowanej koncepcji działań, która pozwoli Ci określić cel i dążyć do jego realizacji.

Oczywiście warto byś, wraz ze swoją firmą, był w miejscu, gdzie powstają i rozwijają się kontakty biznesowe. Jednak nim się tam znajdziesz, zaplanuj strategię, która pozwoli osiągnąć zakładane cele. Zabierając się za tworzenie planu działań swojej firmy na LinkedIn, pamiętaj o kilku rzeczach:

#1 Po co ludzie zakładają konta na LinkedIn

Obecność w serwisie umożliwia nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Wystarczy, że poświęcisz trochę swojego czasu, a uda Ci się dotrzeć do osób, z którymi współpraca może przełożyć się na rozwój Twojego biznesu. LinkedIn jest też świetnym źródłem wiedzy zawodowej i zdobywania nowych umiejętności. Bez problemu znajdziesz osoby, które dobrowolnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Profil na LinkedIn stwarza również okazję do promowania siebie jako eksperta i otrzymywania ofert pracy.

#2 Określ cele, które chcesz osiągnąć

W zależności od potrzeb LinkedIn pozwala na promocję firmy w międzynarodowym środowisku bez ponoszenia znaczących kosztów. Siedząc w zaciszu własnego biura, a nawet domu, możesz nawiązywać kontakty, które sprawią, że Twoja firma zacznie być widoczna na nowych rynkach. Aktywność w serwisie LinkedIn umożliwia bezpośredni kontakt z osobami decyzyjnymi, przez co pozyskiwanie nowych klientów, jest o wiele łatwiejsze. Jeśli właściwie wykorzystasz potencjał, który tkwi w tym kanale, jesteś w stanie bezpośrednio dotrzeć do osób zainteresowanych Twoją ofertą. Możliwości jest wiele, jednak musisz pamiętać, że każde działanie musi zmierzać do celu, który wcześniej zaplanujesz.

#3 Strategia

Nawet najlepszy plan, jeśli nie jest wdrażany i modyfikowany, nie stanowi żadnej wartości. Dlatego kolejnym krokiem jest opracowanie taktyki, która pozwoli osiągnąć zakładane cele. Przede wszystkim trzeba określić, kim będzie grupa docelowa, czyli należy zdefiniować ludzi, do których chcesz dotrzeć ze swoją ofertą. Określenie targetu umożliwi Ci opracowanie treści, dopasowanych do oczekiwań konkretnej grupy. Kolejnym krokiem jest zaplanowanie harmonogramu, który będzie zawierał precyzyjne terminy oraz treść Twoich publikacji. Pozwoli Ci to na pracę zgodną z planem bez chaotycznych działań i konsekwentne dodawanie nowych, wartościowych dla Twoich odbiorców treści.

#4 Szczegóły są ważne

Profil firmy (Company Page) na LinkedIn musi być kompletny. Wypełnij wszystkie pola tak, aby osoba odwiedzająca stronę miała, jak najwięcej informacji o Twoim biznesie i świadomość, że trafiła na profesjonalną firmę. Angażuj się w dyskusje w tematycznych grupach, gdzie możesz zadawać pytania, jak i sam na nie odpowiadać, kreując się na eksperta w swojej dziedzinie. Publikując treści, pamiętaj nie tylko o ich wartości merytorycznej, ale również o sposobie prezentacji. Używaj grafik, zdjęć, prezentacji i infografik, które uatrakcyjnią treści zamieszczane na Company Page. Posiadając rozbudowaną ofertę warto korzystać z Showcase Page, będących dedykowanymi podstronami na LinkedIn, przeznaczonymi do promocji konkretnego produktu lub usługi.

Artykuł powstał przy współpracy z agencją interaktywną M40.pl.

Article   0 Comments

Artykuły

Czego unikać przy optymalizacji strony?

Czego unikać przy optymalizacji strony?   2

Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej należy ją jak najlepiej zoptymalizować. Każdy właściciel firmy, chciałby, aby jego strona internetowa znalazła się w TOP 10. Początkujący pozycjonerzy mają do dyspozycji ogrom informacji [...]

Latest Comments

Skuteczny Internet
January 01, 2017 Skuteczny Internet

Dokładnie tak. Pozycjonowanie jak i optymalizacja stron to ciągła praca. [...]

przeczytaj
Mati
January 01, 2017 Mati

Jak pozycjonujesz stronę internetową to nie jest ważna optymalizacja tylko na początku. Co kilka tygodni [...]

przeczytaj
Jaknegocjowac
March 14, 2016 Jaknegocjowac

No to chyba wybiorę Google z uwagi na możliwość korzystania z różnych miejsc i urządzeń [...]

przeczytaj

Reklama