Mniejsza liczba preinstalowanych aplikacji w systemie AndroidPoprzedni Artykuł
Neuromarketing – o co w tym wszystkim chodzi?Następny Artykuł
Najnowsze
  • Google to nie tylko wyszukiwarkaGoogle od swojego powstawia w 1998 roku dokonało wielu przemian, nie tylko w dziedzinie informatyki i nowych technologii, ale także w świadomości ludzi i postrzegania otoczenia. Już od wielu lat [...]
  • Google Project AraCzy słyszeliście już o innowacyjnym projekcie od Google o nazwie ARA? Jeśli nie - przeczytajcie koniecznie nasz najnowszy artykuł w tym temacie. Projekt Ara to najnowszy projekt od Google. Pierwszy model [...]
  • Już niebawem nowy iPhoneTym razem nowy artykuł z trochę innej bajki - będzie bowiem o premierze najnowszego iPhone 6s oraz nowego systemu operacyjnego Apple iOS 9.Już niebawem Apple zaprezentuje nam najnowszy system operacyjny [...]

Portal poświęcony skutecznej promocji Twojego serwisu internetowego, marki, firmy w Internecie

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Article   0 Comments
Line Spacing+- AFont Size+- Print This Article
Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Ruch na stronie jest niewątpliwie najważniejszą kwestią w prowadzeniu e-biznesu. To za klientami idzie zysk, popularność i rozwój całej firmy. Im większa liczba użytkowników na naszym portalu internetowym, tym powinniśmy zauważać odpowiednio wzrost pozytywów. Po prostu, żaden sklep internetowy czy blog nie będzie istniał bez ruchu, dlatego starajmy się o niego dbać, aby był on wartościowy i naturalny. Za klientami idzie darmowa reklama, gdyż świadcząc wysokiej jakości usługi, użytkownicy będą polecać twoją firmę swoim znajomym, a także zyskasz renomę oraz pozycję eksperta w swojej dziedzinie. Warto dobrze zastanowić się nad swoją strategią i skutecznie ją realizować.

Przede wszystkim powinniśmy zadbać o widoczność w sieci i atrakcyjny wygląd naszej witryny internetowej. Dobrze zoptymalizowana strona będzie umieszczana wysoko w wynikach organicznego wyszukiwania, przez co zwiększa się prawdopodobieństwo, że użytkownik trafi na naszą ofertę. Warto także powierzyć stronę agencji interaktywnej, która umiejętnie zajmie się pozycjonowaniem. Odpowiednio zmodernizują witrynę, aby była zgodna z obowiązującymi normami Google. Człowiek najczęściej ocenia wzrokiem, dlatego od tego czy osoba pozostanie na naszej witrynie zależy budowa strony, wykorzystane kolory czy zdjęcia. Pamiętajmy, że liczy się pierwsze wrażenie, dopiero później użytkownik zwraca uwagę na treści. Przy tworzeniu portalu powinniśmy także zwrócić uwagę na nasze nagłówki w opisach. Im bardziej chwytliwy tytuł czy nagłówek, tym wrasta szansa na otwarcie materiału. Im silniejsze zainteresowanie, tym większe prawdopodobieństwo przejrzenia oferty. Tak samo warto poświęcić czas na przygotowanie odpowiedniego opisu. Powinien być właściwie nasycony słowami kluczowymi, zwiększy to nie tylko ruch, ale użytkownik będzie miał pewność, że trafił na właściwą stronę. Jednakże zwróćmy uwagę przy pisaniu treści, aby nie była tworzona pod wyszukiwarki, ale na pierwszym miejscu stawiajmy użytkownika. Wartościowy opis jest bardziej interesujący, przez co będzie przyciągał nowych odbiorców, a obecni będą do nas częściej wracać. Nie kopiuj od innych, personalizacja jest bardziej ceniona. Po pewnym czasie jednak warto zastanowić się nad urozmaicaniem przedstawianych pozycji. Zamiast standardowych treści możemy zacząć stosować podcast, blog czy filmy video. Niektórzy ludzie po prostu bardziej lubią oglądać niż czytać. Każdy jest inny i ma inne preferencje, dlatego im więcej udogodnień tym lepiej. Warto także budować swoją markę w mediach społecznościowych, oczywiście nie należy wstawiać tam całych treści, tylko ciekawe nagłówki odsyłające na naszą stronę lub to czego normalnie nie wrzucamy na naszą stronę, po prostu zacząć na nich żyć. Można także rozpocząć współpracę z blogerami, wymieniać się treściami, przez co oba portale mogą zwiększyć ilość użytkowników. Komentuj także inne, podobne tematycznie blogi. Dodawaj swoje imię oraz adres strony. Wartościowa, merytoryczna dyskusja zwróci uwagę także na ciebie. Podobnie możesz zacząć udzielać się na forach branżowych, gdzie najczęściej szuka się opinii na dany temat. Korzystny ruch na stronie zapewni nam także odpowiednio skomponowany mailing i newsletter. Informują użytkownika o wprowadzonych nowościach i zachęcają użytkowników do częstszych odwiedzin.

Article   0 Comments

Porady

Czego unikać przy optymalizacji strony?

Czego unikać przy optymalizacji strony?   2

Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej należy ją jak najlepiej zoptymalizować. Każdy właściciel firmy, chciałby, aby jego strona internetowa znalazła się w TOP 10. Początkujący pozycjonerzy mają do dyspozycji ogrom informacji [...]

Latest Comments

Skuteczny Internet
January 01, 2017 Skuteczny Internet

Dokładnie tak. Pozycjonowanie jak i optymalizacja stron to ciągła praca. [...]

przeczytaj
Mati
January 01, 2017 Mati

Jak pozycjonujesz stronę internetową to nie jest ważna optymalizacja tylko na początku. Co kilka tygodni [...]

przeczytaj
Jaknegocjowac
March 14, 2016 Jaknegocjowac

No to chyba wybiorę Google z uwagi na możliwość korzystania z różnych miejsc i urządzeń [...]

przeczytaj

Reklama