Newsletter subscribe
SEO
Długość meta description w 2018 roku. Ile znaków może mieć opis strony?

Długość meta description w 2019/2020 roku. Ile znaków może mieć opis strony?

Dodano: 18 grudnia 2019 o 11:03   /   SEO

Metatag „meta description” jest atrybutem HTML, opisującym w krótki, zwięzły sposób zawartość strony internetowej. Opis meta description pojawia się w wynikach wyszukiwania Google (i innych wyszukiwarek), mając duży wpływ na współczynnik wejść na naszą stronę WWW. Jak skonstruować krótki opis i jaką długość ma mieć meta description? Jak napisać meta description? W grudniu 2017 Google […]

1 komentarz czytaj więcej
Fraza kluczowa w nazwie domeny – skuteczna forma pozycjonowania?

Fraza kluczowa w nazwie domeny – skuteczna forma pozycjonowania?

Dodano: 26 lipca 2018 o 10:51   /   SEO

Pozycjonowanie to szereg złożonych działań, mających na celu poprawę pozycji danej strony w wyszukiwarkach. Jednym z nich jest zadbanie o to, aby w treści witryny znajdowało się jak najwięcej fraz kluczowych – takich, które mają najwięcej wyszukiwań na miesiąc (i zgodnych z tematyką strony). Oczywiście należy to robić z rozwagą, czyli bez ich nachalnego wciskania w […]

Brak komentarzy czytaj więcej
Pan Mikołaj Sołtan odpowiada

Rozliczanie za pozycjonowanie: Efekt czy Abonament?

Dodano: 13 lipca 2018 o 11:48   /   SEO

CHCIAŁBYM POZYCJONOWANIE W ROZLICZENIU ZA EFEKT” – „ABONAMENT TO DLA NAS BARDZO WYSOKI KOSZT… Przede wszystkim zastanówmy się nad słowem „koszt”. Osobiście przekonałem się do traktowania pozycjonowania jako inwestycji w swoją stronę lub sklep i  jestem przekonany, że środki przeznaczana na pozycjonowanie nie są pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Wiele osób boi się tego typu usług, ponieważ efekty […]

Brak komentarzy czytaj więcej
Robots.txt i sekcja META – do czego służą i czy są potrzebne?

Robots.txt i sekcja META – do czego służą i czy są potrzebne?

Dodano: 12 czerwca 2018 o 11:15   /   SEO

To, czy Robots.txt jest potrzebny podczas pozycjonowania, jest kwestią sporną. Jedni mówią, że jest obowiązkowy, drudzy powiedzą, że w sumie z niego nie korzystają. Prawdą jednak jest, że potrafi być bardzo pomocny nie tylko w optymalizacji, ale właściwie w prawidłowym funkcjonowaniu naszej witryny. To samo można powiedzieć o sekcji META. Czym dokładnie jest Robots.txt i […]

Brak komentarzy czytaj więcej
Blaski i cienie dzisiejszej branży SEO

Blaski i cienie dzisiejszej branży SEO

Dodano: 26 kwietnia 2018 o 17:20   /   SEO

Branża SEO jest dziś w momencie fali wznoszącej. Sytuacja ta powoduje, że liczba osób pracujących w tym biznesie stale wzrasta. Wiadome jest jednak to, że każda hossa zostanie przykryta bessą. Co zatem zrobić aby utrzymać w tej ciągle rozwijającej branży gdy za jakiś czas przyjdzie realna recesja?

Brak komentarzy czytaj więcej
Optymalizacja obrazków – czy jest ważna?

Optymalizacja obrazków – czy jest ważna?

Dodano: 17 kwietnia 2018 o 11:01   /   SEO

Content według SEO to nie tylko sama treść. To również filmy, infografiki, a także obrazki. Sama ich obecność to jednak za mało. Ważna jest również ich optymalizacja, która jeszcze bardziej zwiększy widoczność strony w wyszukiwarkach. Jak bardzo jest to jednak istotne pod kątem pozycjonowania? Dowiedz się więcej na ten temat poniżej. Współczesne pozycjonowanie stawia przede wszystkim na treść. […]

Brak komentarzy czytaj więcej
Praktyczne narzędzia przydatne do analizy SEO

Praktyczne narzędzia przydatne do analizy SEO

Dodano: 15 marca 2018 o 09:02   /   SEO

Analiza SEO strony internetowej jest dziś jedną z ważniejszych czynności, którą należy wykonać przed optymalizacją i promocją witryny. Aspekt ten jest bardzo często pomijany lub wykonywany niedokładnie, z czego wynikają późniejsze kłopoty. Dziś przedstawiamy telegraficzny przegląd wybranych narzędzi pomocnych przy działaniach SEO. PO CO WŁAŚCIWIE WYKONYWAĆ ANALIZĘ SEO? To tak jakby zapytać – a po co lekarz […]

Brak komentarzy czytaj więcej
Co właściwie możemy znaleźć w ofercie na pozycjonowanie?

Co właściwie możemy znaleźć w ofercie na pozycjonowanie?

Dodano: 3 marca 2018 o 12:05   /   SEO

Jako handlowcy agencji SEO pozycjonującej strony i sklepy internetowe bardzo często spotykamy się z pytaniami, co właściwie Państwo dla nas zrobią? Jakie są wytyczne odnośnie naszej strony? Jak to wpływa na ruch? Z jakich narzędzi Państwo korzystają? Co należałoby poprawić i jakie rozwiązania wdrożyć? Jednakowa odpowiedź na te pytania nie jest możliwa dla każdej strony i […]

Brak komentarzy czytaj więcej
Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie Twojej strony

Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie Twojej strony

Dodano: 30 stycznia 2018 o 09:50   /   SEO

Zarówno przygotowanie oferty na pozycjonowanie strony jak i późniejsze działania realizowane w zakresie umowy z agencją SEO wymagają wcześniejszego dokonania kilku kluczowych analiz. Proces od zapytania ofertowego do rozpoczęcia prac pozycjonerskich składa się z czterech niezbędnych etapów. BADANIE POTRZEB Dobry Account Manager przed przystąpieniem do złożenia oferty na pewno rozpocznie rozmowy z klientem od zadania szeregu pytań, z […]

Brak komentarzy czytaj więcej